Запознати ли, сте с термина афилиейт маркетинг в детайли? Знаете ли, как да пишете съдържание за афилиейт сайт?
Прегледайте дадените по-долу съвети при писане на съдържание за афилиейт сайтове.
Кои са афилиейти?
Уебмастери, които участват в промотирането на услуги или продукти на принципа на афилиейт маркетинг се наричат affiliates (афилиейти).
Партньорският маркетинг е основният източник на доход за много блогъри. За да печелите пари от афилиейт обаче, трябва да знаете как да създавате увлекателно съдържание. Такова лесно включва вашите партньорски връзки. Това може да се окаже истинско предизвикателство.
Най-добрият начин да накарате вашите маркетингови усилия да задвижат трафика е чрез ангажиране на съдържание. В крайна сметка, колкото повече заинтересовани читатели имате, толкова по-вероятно е вашите партньорски връзки да привлекат вниманието. Това може ви помогне да тръгнете по правилния път.
1. Фокусирайте се, върху читателите
Читателят винаги трябва да остава в центъра на вниманието. Това е правило, когато пишете каквото и да е съдържание. И за афилиейт маркетингът правилото остава в сила. Когато избирате теми за писане помислете, какво искат вашите читатели, от какво се интересуват и какво ще им помогне Вашата публикация.
Когато пишете за партньорски продукти, фокусирайте се, върху потребителя. Какво в продукта ще е от полза за читател? Как могат да го използват, за да улеснят живота си?
2. Намерете начини да включите продукти в своите истории, без да продавате твърде много
Най-доброто съдържание за партньорски маркетинг трябва да изглежда органично. Не трябва да създава впечатление, че продавате продукт. Вместо това трябва да изглеждате като доверен източник, дори като приятел, който просто препоръчва продукт.
За целта се опитайте да запазите препоръките си под формата на истории. Например, ако сте опитвали кухненски продукт, за да приготвите вечеря за семейството си. След това, може да обсъдите своя опит с афилиейт продукта.
Това ви позволява да се съсредоточите върху продукта и да изградите доверие. Наред с това, когато обсъждате продукти в реални житейски ситуации, това вдъхва увереност. Покажете на хората, че нещо ви е харесало. Направете го по начин, че да звучи много по-интересно от това просто да им кажете. Пишете задълбочено и използвайте много визуални изображения, за да създадете увлекателна история за вашите афилиейт продукти. Използвайте инструменти като Canva, Animoto, Trustmypaper и Grammarly за помощ.
3. Фокусирайте се, върху продукти, които знаете, че клиентите ви ще харесат
Това е друга област, в която клиентите трябва да са ваш приоритет. Да, това е полезно, ако обичате своите „творения“, но трябва да се съсредоточите, върху тези от тях, за които знаете, че отговарят на желанията и нуждите на вашите клиенти.
Не публикувайте предмети, които не харесвате. Не забравяйте, че вкусовете ви може да не съвпадат с вкусовете на вашата аудитория. В тези случаи вашата публика печели. Това са тези, които са по-склонни да купуват продуктите, които рекламирате. Те трябва да са в главата ви, когато избирате храните, за които даговорите. Потърсете здравословни храни. Когато ги описвате, имайте предвид нуждите на клиентите и техния вкус.
4. Приоритет на честността и надеждността
Имате много последователи, защото вашите читатели ви се доверяват. Можете да поддържате това доверие като маркетингов партньор. Трябва да се ангажирате да бъдете честни по този въпрос. Отделете храните, които сте опитвали вече и харесвате.
Да, добре е да популяризирате продукти, които не харесвате. Тук обаче, трябва, обаче да имате опит от първа ръка, с какъвто и артикул да се захванете. На пазара има толкова много артикули. Изберете тези, които са свързани или с вас, или с вашата аудитория.
Защо е важно?
Вие сте спечелили доверието на читателите си. Те ще повярват в истинността на вашите препоръки. Ако стигнат до заключението, че рекламирате продукти, само за да спечелите бързо, това доверие бързо ще се разруши. Това не е нещо, от което лесно може да се отървете, ако изобщо го направите.
Когато препоръчвате нещо, включете подробности. Кажете на аудиторията си, какво ви е харесало за този или онзи артикул. Дайте реален пример за това как този продукт прави живота ви по-лесен или забавен.
5. Изкажете мнение
Никой няма да ви повярва, ако твърдите, че всеки артикул е домашен и че изцяло го харесвате. С този подход, вашите публикации ще са като оферти за продажби. Наред с това, когато имате нещо, с което искате да се похвалите, пред своята публика, тя няма да е така развълнувана от него. Никога не трябва да критикувате партньорските продукт. Това, което може да направите е да дадете конструктивна перспектива от положителна гледна точка. Например, може да се съсредоточите, върху позитивите, които забелязвате. Може също да пишете за даден продукт от гледна точка на някой от вашите читатели, който саго харесали. Представете си, че сте опитали няколко пътеки за бягане. Не ви е грижа за тях и по-скоро ще тренирате във фитнеса. И все пак, ще може да опишете бягащите пътеки в положителна светлина. След това ги препоръчайте на своите читатели, които искат да тренират у дома. В крайна сметка ще попаднете на артикул, който просто не може да одобрите. Това е нормално. Има много други артикули.
Афилиейт маркетинга е дълга игра
Никога не жертвайте доверието, което сте изградили у себе си или нуждите на аудиторията си на пазара за продукт, който просто не можете да сравните.
6. Дипломатически поглед над рецензиите
Когато отзивите са положителни, това е чудесно. Можете просто да благодарите на читателя и да им зададете няколко допълнителни въпроса. Истинският проблем възниква, когато отзивите са публични и отрицателни. Това е нещо, което се случва и трябва да сте готови да реагирате отзивчиво и продуктивно. За целта не позволявайте на лошите отзиви да се трупат. Може да ги използвате, за да нямате повече негативните онлайн отзиви на клиенти в бъдеще.
Финални мисли
Най-успешните блогъри пишат за продукти, които наистина харесват. Те предоставят полезна и достоверна информация за тях. Най-важното е, че се фокусират върху нуждите на читателите. По този начин се утвърждават като доверени източници на информация, чийто приоритет е да информират и забавлява клиентите.